Vaknade upp till med en misstanke om att halsen svullnat igen med tanke på att det gjorde ont att till och med svälja något så banalt som vatten. Fanskap. Jag har inte tid eller råd att vara sjuk nu! I skrivande stund känner jag mig däven och frusen in i märgen, så det bådar tyvärr inte gott. Känns lite som om karma gör såhär på pin kiv enkom för att jag klagade på petitesser (eller, ptja.. allt är relativt) häromdagen. Nåväl, jag har i alla fall helgen på mig att kurera mig i fulla drag så det går nog ingen nöd på mig. (Update: Nu har jag berövats smak- och luktsinnet också. Fenomenalt. Jag tenderar att alltid göra det när jag blir sjuk, och den här gången var inget undantag..)
 
Update på deltidsklass-fronten: är alltjämt inte översjälsligt förtjust i min tilltänkta klass, nej. Om detta inte förändras snarast tänker jag tillta vidkommande åtgärder för vettetusan om jag ids stå ut med att få förstulna blickar kastade på mig och fnittrande bakom ryggar. Vett och etikett gäller alla och envar, därmed basta, och att vederbörande inte verkar klara av något så befängt övergår mitt förstånd.
 
 

Kommentera

Publiceras ej